lördag 1 januari 2011

1 januari

Första dagen på ett helt nytt år! Kan inte bli bättre! Så vaknar jag upp efter att ha sovit alldeles för många timmar med lite malande huvudvärk. Och nää, jag var inte onykter igår. Hade en toklugnt och alldeles, alldeles underbar nyårsafton.

Hänt under 2010:

Januari: Jag tokjobbar då min arbetskompis brutit foten. Fick finfin lön, men en hel månad försvann då det bara var äta-sova-jobba. Mattias drog till Afrika. Hitta Jon Lajoie.



Februari: Jag och en gammal vän.. diskuterade över internet om att våran relation förändrats drastiskt. I förrgår (!) stötte jag på henne för första gången på stan! Skövde är inte stort, fattar inte hur det kunde dröja så lång tid?! Jag börjar träna på Livingroom.

Mars: Vi renoverar. Akvariet läcker. Jag tränar och ägnar mig åt LCHF.

April: Hannah var här!!!! :D Fnular vidare på idén med att plugga istället för att jobba. En liten vulkan på lilla Island stället till stora problem. Mamma kommer med påsken! :) Tokstina var också här! Fiiinfin månad!

Maj: Jag lämnar in ansökan om att vara tjänstledig. Jag köper den finaste cykeln som världen någonsin skådat! Besökte Olstorp. Åker till Bulgarien.




Juni: Sweden Rock. Tittar på Guns Rosor som kommer in på scen typ en timme försent.



Juli: Jag åker hem och hinner hänga med på Storumandagarna. Sjuuukt roooligt att träffa så många gamla ansikten. Sen har jag semester... Jag hämtar Greger i Töreboda på katthemmet. Gosigare katt får man leta efter! Men, Greger gjorde Vovven sjuk. Sen blev hon frisk. Nu mår båda bra.

Augusti: Räknar ner dagarna tills skolstarten, även om det var ovisst vad jag skulle läsa. Kom in på både Hälsocoach och Basår. Valde tillslut basåret. Åker till Gotland.

September: Börjar plugga efter typ fem år av avhållsamhet. Påbörjar mitt bautaprojekt. Plockar kantareller.



Oktober: Maler igenom Lost, från avsnitt ett till det sista. Åker på kryssning. Jag är jätteglad och har roligt varje dag då Mattias vart min klasskompis! :D Han är döööörolig!



November: Blir dyngless på Facebook. Jävla skitsida. Hata skiten! Det går bra i skolan. Kissarna är skiiitgoa!



December: Mår mest bara gott. Julen på ingång. Brunchar på Scandic. Gör julkort som aldrig skickas. Köper julklappar. Räknar ner dagarna till julfirandet. Tränar ingenting. Köper en Iphone 4. Firar jul hemma, som för övrigt var en av de bästa jularna någonsin. Enda tråkiga var pappa på julafton. Han satt hemma ensam med ryggskott. Året avslutas med en lugn och stilla nyårsafton hemma. Jag och Andreas. Vi pussas på tolvslaget och hoppas på många fler nyårspussar i framtiden!

4 kommentarer:

Anonym sa...

översta kortet var väldigt lik mig, jag kan också grimasera så där. Trodde först att du hade hittat ett gammalt dåligt kort av mig men tack och lov så hade jag fel.

Anonym sa...

Alltså jag misstänker att du tror att det är jag på bilden! Det är det inte! Det är inte du heller! :D Och inte Tobias.. vem kan det då vara?? /P

Anonym sa...

nä först trodde jag på riktigt allvar att det var jag själv personligen. Men det var det ju tydligen inte. Veeem kan det då vara?

Anonym sa...

jag glömde att skriva att det var en mycket trevlig sammanfattning med fina bilder från ditt 2010!