torsdag 9 april 2009

Bakgrund

För de nyfikna som tagit sig ända hit:

Mitt namn är Petronella, jag är född 1986 och bor i Skövde. Min resa hit var varit krokig och lång, men nu är jag i alla fall här och trivs! Jag är född och uppvuxen i Storuman och flyttade sedan till Umeå för att gå gymnasiet. Sedan cirka åtta år tillbaka bor jag nu alltså långt ifrån hemmets lugna vrå och har hunnit prova på många olika jobb, bostäder och städer.

Det jag värdesätter mest här i livet är nära och kära, mitt hem och mitt djur. För tillfället jobbar jag på en medicinteknisk fabrik där jag mestadels ägnar mig åt blästring. (Spruta olika slags medier med högt tryck för att få diverse olika ytor). Försöker att ta mig tid att träna, men en helkväll i soffan med datorn i knäet är inte helt fel det heller.

Inga kommentarer: