lördag 1 januari 2011

1 januari

Det blev som slött det här. Idag har jag enbart gjort följande: diskat, städat och sorterat, spelat wii, grälat på katterna, spanat efter wii-spel på tradera och slöat framför datorn. Inte mycket med andra ord.

Dagens mest typiska är att mitt tangentbord blev totaldränkt i vatten. Såg inte vem det var, hade legat inne i sängen och pratat i telefonen när jag hörde knepiga ljud. Gick ut och kollade och såg då tangentbordet, men eftersom ljudet jag hörde kom från köket/hallen tror jag inte att det var vattenincidenten jag hörde. Nu ligger det på tork i alla fall och som tur är hade jag ett till liggandes, så nöta intranät kan jag göra ändå!

Appropå livet har jag inga direkta nyårslöften. Jag ska inte röka nånting i alla fall. Sen ska jag och min sambo försöka tappa x antal kilon, men att vi började med det idag har absolut ingenting med ett nytt år att göra. Vi började prata om det före jul men det kändes dumt att börja innan. Vi har ett undantag inplanerat den 14:e januari. Då ska vi på kryssning (igen!) men den här gången med hanses föräldrar. Det är hans födelsedagspresent som utnyttjas nu, en Whiskey-kryssning, men eftersom varken jag eller hans mor är stordrickare ska vi spaa oss istället!!!

Hrmm.. Radion står på i köket, har tänt lite ljus och har precis njutit av en himmelsk god middag. Vad mer? Nu ska jag in å flytta pengar på mitt konto.

Grattis ANGELIKA som är nyförlovad också!!! Sötsaken!!! Hon och Johan och Vincent är lilla gulliga familjen. Önskar dom all lycka i livet!

Inga kommentarer: