tisdag 4 mars 2008

Die MF!

Super-tuesday! Åh vad jag stör mig på en viss person på jobbet just nu, jag klarar snart inte av mer! Ändå måste jag stå ut för den goda sakens skull. Det känns som att man inte kan komma 2:a ordinarie veckan och klaga lixom, ännu mindre skälla ut sina kollegor för att de inte jobbar. Man ska fanimej skita i dom andra och köra sitt eget race. Jag tjänar mest på det, varför ska jag slänga ut energi på att få andra bokstavligen talat på fötterna?

Den här veckan är en sån där fullt-upp vecka. Igår var det träning och möte. Idag träning. Imorgon fira världens roligaste 20-åring. På torsdag träna och biomöte. Fredag klippa mig och försöka träna. Sen är jag ledig. Tills när vette fåglarna, men absolut senast måndag morgon.

Dagens träningspass bestod av två mindre menypass. Ville prova på den varianten och det var lite roligt ändå. Först 25 minuters BP och sen 30 minuters spinning. Alldeles lagom, men jäklar vad jag tog i på spinningen. Svetten forsade! Instruktören körde nåra idiot-låtar där man skulle sitta i 2:an, sen stå i 3:an, sen sitta i 2:an, sen stå i 3:an.. Och så vidare! Bytte position typ var 20:e sekund eller nåt. Blev nästan lite irriterad på att det var så mycket flängande, men i slutändan tog det nog bra mycket mer än de andra spinningpassen jag varit på. Alltså är jag tacksam.

Nu har jag ätit en stadig bit och ska försöka he mig i säng tidigt, i alla fall före nio.

Inga kommentarer: