onsdag 12 januari 2011

12 januari

Onsdag.

Vad ska jag skriva om den här dagen? Det har varit en bra dag, alla tiders. Vakna, ät frukost, åkte buss, tränade, gick en kortkort vända på stan, handlade lite på willys, gick till skolan, var på skolan, fikade med några klasskamrater, gick lite mer på stan, sprättade slantar på body shops rea, åkte en heeelt annan buss hem, kröp ner i sängen, låg i sängen, drog mig upp, pluggade, drack kaffe, pluggade.. Nu funderar jag över om det kanske är dags att äta något? Sen studa lite till. Sen sova.

Imorgon ska jag kanske träna, annars råplugga hela långa dagen. Har prov tidigt på fredag. Men sen! Då bär det av till hufvudstaden igen, den här gången med svärföräldrarna och min snuttepluttegullegooo (han avskyr sådana pluttinuttiga namn, så då blir det självklart mycket roligare att kalla honom för det). Vi ska på whiskeykryssning. Ser verkligen fram emot det! Hemma igen lördagkväll. Prov igen onsdagen efter. And on it goes!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad det låter mer än himla roligt med den där kryssningen! Hälsa med dig, stora kramen till A och många varma hälsningar till L&M!