torsdag 7 oktober 2010

Shame!

Oh my gosh. Jag fullkomligt älskar de dagar då jag får mycket gjort. Idag har jag städat runt datorn, packat ihop skräp och sånt som ska ges bort, gjort de första två inlämningsuppgifterna i matten, börjat packa lite inför imorgon, skickat iväg en traderapryl samt åkt och slängt allt skräp. På hemvägen från tippen svängde jag förbi och köpte en grej jag vart grymt sugen på i flera veckor nu - sushi! Köpte också "Marabou Sensation Caramelized Almonds and Sea Salt". Fan vilket långt och krångligt namn. Den med mandel och havssalt! Shiiit vad god den var!!

Imorgon åker vi tidigt i ottan till hufvudstaden för lite kvalitetshäng med varandra! Det ska bli sjukt mysigt, bara han och jag! Så imorgon kommer vi har ett par timmar att bara strosa runt innan vi ska vara på båten strax före fem. Måste hitta värda saker att kolla på istället bara för att bara irra runt och inte hitta nåt.

1 kommentar:

sean p sa...

mina nedbitna naglar är inte mycket att pimpa hörru :) jag är ju hästtjej!