onsdag 6 oktober 2010

2 avsnitt kvar!

Hemma igen efter ett panikjobbigt pass på gymmet! Och eftersom det är så jädrans viktigt att äta direkt efter träningen gjorde jag det nu med. Jag gjorde en schvinigt god röra på kycklingfile, broccoli och typ 2 msk creme fraiche. Först ångkokar jag broccolin, och hackar sen ner den i mindre bitar. Steker den tillsammans med kycklingen och låter allt gegga ihop sig med lite goa kryddor. Världens godaste och världens simplaste! Lagom mätt, lagom inte äckligt paltkomamätt och det känns så bra i knoppen att veta att man tränat och sen ätit bra.

Nu är grejen såhär: jag har två avsnitt kvar av Lost. Två fjantiga avsnitt. Eller ett dubbelavsnitt rättare sagt. Jag vet inte om jag ska titta på det ikväll, eller spara det tills imorgon. SVÅRT!

1 kommentar:

sean p sa...

Mmmmmmm jag gillade det :)