söndag 10 oktober 2010

Sooo not worth it!

Det var kalasmysigt på den lilla resan! Vi styrde våra fötter runt Gamla stan och gatorna ovanför i ett par timmar före båten. I Hötorgshallen hittade vi dagens lunch, streetfood när det smakar som allra bäst! Det känns som att det enda jag gjort är att äta. Världens brakbuffé till middag och sen en ordentlig bufféfrukost dagen efter. Jag var dock lite dålig, det ENDA jag köpte var 8-pack små lipgloss från Smashbox.

Vi var hemma igen igårkväll klockan åtta, och då var det bara att svira om och dra till kalaset. Det var stundvis riktigt hysteriskt roligt, men även lite konstigt. Sen promenad hem i den sibiriska kylan i halvhöga klackar. Sen sova. Och vad jag sov. 13:30 blev jag väckt av min kära sambo som sa att vi sovit bort halva dagen. Såååå värdelöst! Såatteh, nu har jag varit vaken i fyra timmar och gjorde skit och ingenting. Har läst lite kemi och försökt förstå (med viss framgång!!) och nu ska vi ut på promenad i det höstiga Skövde.

Inga kommentarer: