onsdag 6 oktober 2010

Nja!

Bästa promenad: Kvällstid över halva norrmalm och sedan genom stan.

Favoritgata: Lundenvägen

Favoritdrink: Den med likör 43 och mjölk

Äter lyxmiddag på: Sand

Bästa mikromaten: Finns ingen "bästa mikromaten"!

Fikar gärna på: Oj det här har gått i perioder. Senast har det varit mest Rådhuset, före det Pims. Just nu?! Hemma hos folk tror jag!

Bästa lunchställe: Vatra tror jag. Länge sen jag var där (har de ens öppet nu?!)

Bästa brunchen: Den enda ordentliga brunch jag provat är den på Pims.

Bästa kaffet: Det jag gör själv här hemma. Fast Rådhusets är rätt bra det med!

Bästa baren: Den där uppe på Kåren (fina minnen!)

Här bjuder jag mamma på middag: Sand

Här bjuder jag pappa på middag: Joes

Senaste Stockholmsupptäckt: kommer! På fredag! Återkommer då!

Senast sedda teater-/bio föreställning: Hämnden

Senast sedda utställning: Den inför Lummelundagrottan på Gotland

En bra gåbortspresent: En flaska drickbart eller godis.

Favoritlyxartikel: Sminkborttagningsmedel från MUS.

Läser just nu: Shantaram

Läser helst: Bloggar

Favoritråvara: Kött

Favoritfärg: Rosa

Favoritmärke: För tillfället - Make up Store och Bondelid

Favoritskor: Rosa fake-converse från Bulgarien. Eller mina kängor.

Klädkonto per månad: 243 kr

Modeförebild: Hon på Midgård som gick året under!

Motionerar: Livingroom

Mest överskattade affär: Åhlens

Det dyraste jag har köpt: Min lägenhet

Favoritprodukt på Systemet: Baileys

Favoritprodukt på Apoteket: 100-pack tamponger

Bästa fyllekäket: Pizzaslice! ;D

Lyssnar på: Tickande ljud från köksfläkten och kaffebryggaren

Bästa förfestmusiken: Helst så blandat det bara kan bli!

Senast gnolade: Å Å Å Å Å Å Å Å Å Å Å Å Åverdrajv!

Senast köpta skivan/-låten: Lääänge sen jag betalade för musik. Tyvärr!

Mitt sämsta köp någonsin: Mitt fotbad!

Senaste impulsköp: Sen 30:e augusti blir det inte så många spontant handlingar faktiskt.

Senaste fyndet: Torrschampo från Tony och gänget!

Senaste secondhandfyndet: Oj, svårt! En liten Nasse som Alice fick.

Fulaste klädfärg: Orange

I dvd-spelaren/datorn: Lost

Användbar pryl: Datorn

Mode jag aldrig vill se igen: Vet inte ens vad dom heter. Långt stort oversizelinne som sitter ihop med haremsbyxor. Värst när de är typ leopardmönstrade. Fyfan!

Bästa huvudbonaden: Basker!

Favoritaccessoar: Smycken

Bil/Transportmedel: Ben och buss

Återvinner: Papper, en del plast och glas

Så får jag tiden att gå i kollektivtrafiken: Spanar på bilars nummerplåtar och bildar meningar.

Inga kommentarer: