tisdag 5 oktober 2010

Imorgon!

Imorgon är det sista dagen på en fullproppad kortare period i mitt liv. Ska göra ett prov i biologi kl 11, och därefter friiihet! I alla fall för några veckor. Det kommer fler prov, och fler "perioder". Jag begriper inte hur de lyckas? Det kommer alltid i klump. Tre prov och två inlämningsuppgifter! Att det råkat vara månadsslut (jobbade) kan inte de rå för, men det vart som mycket. Idag har jag spenderat många timmar framför datorn och i sängen. Gjorde en avstickare till tvättstugan och ÖB vid sex-snåret. Har kollat några avsnitt av Lost också, men annars, ljuva studier.

Såatt imorgon kl 12:30 har jag lååånghelg. Är ledig torsdag, fredag, lördag och söndag. På torsdag ska jag nog träna, se de sista avsnitten på Lost, städa, packa och räkna lite matte. Fredag åker vi iväg på äventyr och kommer hem sent på lördagen. Söndag: träna och slöa. Vilodag = fri att träna, inte fri från träning!! Dessutom är det mycket skönare att bara skrota hemma och slappna av efter ett träningspass än ett par timmar extra i sängen på morgonen.

JO! Jag har hittat en döööösnygg kappa på Cassels! Har letat igenom hela internet men hittar den inte på nån sida nånstans. Enda nackdelen är att den är rätt dyr, men den stora fördelen är att den är rosa. Går omkring och drömmer dagdrömmar om den. Kan inte riktigt släppa taget i tanken men är heller inte helt övertygad om att jag faktiskt ska köpa den. (Självklart vill jag ha den, men behöver jag den, till det priset?!)

1 kommentar:

Yohanna sa...

Det är en svår en, den om kappan. Frågan är nog helt enkelt om ditt liv är komplett utan den? Var ärlig nu, och spring sedan iväg och köp!

Haha nej, gör som du själv vill. Men jag köper i alla fall hellre dyrt och bra som jag älskar än billigt och okej som jag gillar. Om du förstår vad jag menar.