fredag 20 augusti 2010

Varför man ska välja Livingroom



1. Jättefina lokaler med grym inredning! Namnet på gymmet återspeglar hur det faktiskt ser ut där. Tyger och kuddar från Indiska, bambu i vaser, Buddha överallt, tavlor och mysiga lyktor.

2. Läget. Det ligger nästan mitt i stan, men ändå inte. Lättåtkomligt och gratis parkering före klockan tio och efter klockan sex.

3. Trevlig atmosfär. Man hälsar på varandra, småpratar och hejjar på. Ett trevligt ställe att vara på helt enkelt.

4. Personalen! Alla är JÄMT jättetrevliga och hälsar när man kommer. De flesta av dom kommer till och med ihåg mitt namn! De är grymt duktiga på det de gör och jag blir mer och mer övertygad om att de verkligen bryr sig om sina medlemmar. Här kommer några punkter enbart om personalen och deras upplägg:

-När jag inte hade varit där på ett par veckor ringde de till mig. Jag förklarade att jag hade varit bortrest och därför inte kunnat träna. "Okej, men hur ser det ut längre fram i sommar? Kommer du att besöka oss då tro?"
-De kan sin teknik. När man tränar är tekniken väldigt viktig, och finns det ingen som talar om för en hur man ska göra, hur ska man då veta?
-Konstant engagemang. Både i receptionen och på passen.

5. Priset. Varenda krona är en bra spenderad krona. Hellre betala 400:- där än 269:- på andra ställen. I det här fallet får man verkligen valuta för pengarna, så därför är det en fördel.

Inga kommentarer: