lördag 21 augusti 2010

Den store tänkaren..

Jag tycker så mycket om min bror, han är så ohyggligt bra. Och tänker mycket, och roligt. Hans statusuppdateringar på Facebook är oslagbara.

Det är fint att bo här i the south, men vissa stunder känns det sådär halvdant. Visst, det finns mängder med folk, men ingen av dom kan jämföras med de fina i norr. Typ Tobias. Jisses, nu fick jag en "paniksaknaminbrorstund". Tänk om han fanns bakom knuten? Och Hannah också. "Paniksaknaminvänstund". Jag måste få tummen ur och skicka paketet till henne, och det rätt omgående.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är så inne nordens glad att ni syskon tycker så mycket om varandra redan nu. Du och lillstrumpan har ju alltid varit väldigt nära varandra och att du tycker o tänker så många varma tankar om kära bror...jag blir bara SÅ glad.Tillägg till debatten, ju äldre jag har blivit, ju mer uppskattar jag och tycker verkligen om att ha mina syskon runt knuten. Vi är aldrig inni archlet (förlåt uttrycket) på varandra men vi finns alltid nära tillhands när det behövs. Guld guld guld säger jag.