fredag 7 maj 2010

Sweet!

Jag är översynt och har brytningsfel! Mina märkliga tryckande känsla i pannan beror mest troligen på det, och nu ska jag beställa glasögon! Fränt va?! Jag ska ha rosa pilotbrillor alt. Elton John.

Imorse halv elva var jag hos optikern (för övrigt kommer jag att gå till andra om jag måste dit igen, Specsavers inne i stan är inte att rekommendera). Efter det kilade jag till Kronans Droghandel och köpte skavsårsplåster, och råkade då hamna i ett litet rum bakom allt för att fylla i en enkät. Det gjorde mig ingenting och ännu gladare var jag då jag fick välja två saker ur en stor korg. Det blev en duschkräm för män och en neccessär.

Eftermiddagen har gått åt till att stöka här hemma, har dammsugat nästan hela lägenheten och samlat ihop all tvätt. Ikväll är jag själv fram till halv nio och det känns på ett sätt ganska skönt. Jag har saknat tid ensam hemma då jag kan göra precis vad som helst. Och det är inte roligt att t ex städa om det är nån annan här. Så jag passar på helt enkelt!

Inga kommentarer: