fredag 7 maj 2010

Kloker!

Idag har jag haft stora problem med mitt humör. Jag har varit arg, irriterad, fly förbannad, bitter, sur, kinkig och ilsken. Allt på en gång. Vid ett tillfälle var det nära att rinna över, så pass att jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Gick då till en av de klokaste på jobbet och pratade om "mina problem" och jisses vad han sa mycket bra!

Jag tänker inte skriva här vad det här egentligen handlar om, de som redan vet, de vet. Resten behöver inte veta.

Men det som är så läskigt med den här grejen att det känns som att jag en dag kommer att komma till en bristningsgräns, och då vet jag helt ärligt inte vad som händer. Vid ett tillfälle idag flimrade det framför ögonen och jag var inte vid mina sinnens fulla bruk.

Det enda rätta just nu: sova!

Inga kommentarer: