onsdag 19 maj 2010

Nanananananananananana.. sjukdomskuriren!

Jisses vad folk är sjuka just nu. Igår åkte jag till affärn och handlade till Yohanna som näst intill låg på dödsbädden. Hon tog den elektriska stolhissen ner men var ändå helt slut och rosslade längst ner i trappan. Jaja, så det kan gå. Min skogshuggare är också sjuk och stannar hemma idag. Så guess what vad jag ska göra?! Åka till samma affär och handla igen! Men det är då sak det samma, jag vet hur otroligt uppskattat det är när man själv är sjuk och har någon som ställer upp och underlättar för livet.

Annars så hade jag en tanke men den slant å de grövsta. Det var inget märkvärdigt, bara en tanke som jag tänkte skriva ner och spara. Damnit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen, gulle dig! Ja räkna med att jag står där med mat i handen två sekunder efter du genomlever sjukdom nästa gång : ) / Yo Hoe to.