fredag 21 maj 2010

Märklig morgon!


Utanför mitt fönster

Nä, idag har jag ingen tanke tänkt, inte än i alla fall. Nu njuter jag bara av en ledig dag (ska jobba imorgon) och dricker kaffe. Om knappt en timme ska jag till Livingroom för ett möte sedan ansiktsbehandling och massage. Oh my gosh vad lyxigt. Såna här grejer tycker jag är helt underbara att göra, men det känns som lite halvdyrt och därför blir det så pass sällan. Nu var det dock nice price, så 550 kr för 80 minuter. Men jag får tacka min mamma, det här är en försenad julklapp faktiskt. Ett halvår senare lixom. Nämen det var såhär att jag fick en liten lapp iform av ett rosa hjärta där det stod att jag fick "välja själv". Den har legat bland mina papper rätt länge nu, men så i tisdags hittade jag den. Perfekt i say. Tack mamma! :)

Sen har jag en halv dag kvar, det enda jag funderar på att göra är att bege mig ut i spåret, precis som förra fredagen. 10 km gåing, jogging and springning. Det är gudars så skönt att sova efter det. Men vi får se, jag tänker inte fara iväg om det regnar. I två dagar har det varit en tryckande hetta, och efter sådana väders är det inte ovanligt med regn och åska.

1 kommentar:

Anonym sa...

väl bekomme min älskade gullhöna!