söndag 23 maj 2010

OJojojojojojoojAJ!

Igår var vi på Olstorp och det var bland det roligaste jag gjort på länge! Vi var ett rätt litet sällskap, och Yohanna kom med i sista sekund men det var ändå rätt smidigt, vi fick plats i en bil. Det var verkligen den perfekta utekvällen och det hela började med en jättemysig grillning i Hentorp hos Öberg. Rikard kom förbi en sväng också, och sen, gissa vem som kom!?!?! Andre!!! :D Fast han bor hundra mil bort ses vi lite nu och då. Han hade köpt en Camaro, en vit sådan. Jättefin!

Det var skiiiiiitkul där ute. Vi dansade och skrattade, DIN PAPPA, tog en herrans massa kort som aldrig kommer se dagens ljus, skrålade till Rosenström, träffade lite kändisar (kändisar är sådana man känner helt enkelt), drack lite Jäger och bara njöt av sommarkvällen.

Sen var det så jäkla kul att stödstrumpan hängde med, det var länge sen det bara var jag och hon ute, onyktra på en sån tillställning. Sketakul vare minsann!!

MEN, idag mår jag som en räka. Haha.. Bakispotta!

1 kommentar:

Yohanna sa...

Farfarpappa! Som sagt, härliga tider igår. Jag är fortfarande glad! :D
Och du måste förresten prova skölja näsan! Läs min blogg! Blästpotta!