lördag 10 april 2010

Wie!

Nu ska jag snart packa ihop mig och åka in till schtaan och hämta Tovstina! :) Eventuellt ta en snabb sväng på stan och kolla efter grejer. En grej som jag vill kolla efter är svarta "converse", MEN, jag har absolut inget emot om det är kopior, så länge de är svarta och av den höga modellen. Det finns på Din Sko, Skokanonen och på Skopunkten finns det en liknande variant.

Skokanonen, 180 kr


Din sko 299 kr (De finns bara i storlek 36 här i Skövde)

De skorna som finns på Skopunkten ser likadana ut som de på Din sko och men de är en hundring billigare på det förstnämnda. Jag har haft både fake och riktiga förut. De som är kopior har varit de skönaste skorna jag någonsin haft, och mina beiga äkta Converse ger mig skoskav direkt. Har försökt kämpa och gått i dem i hopp om att de ska gå ut sig men det har inte hänt än i alla fall, och nu har jag haft dem i säkert sex-sju år. Kommer ihåg att jag köpte dem på Nilssons (skoaffärn i Skövde i närheten av torget vid Apberget, precis bredvid när Ordning & Reda låg där.) De var på rea och var billiga redan sedan innan, men jag tjyvbytte prislapp och fick de för typ 200 kr eller nåt. Mwaha!

Inga kommentarer: