söndag 11 april 2010

Ojojoj

Näe alltså jag finner inga ord. Det har varit två helt underbara dagar (varav en med solsken). Igår hämtade jag henne vid halv ett (köpte skorna på Din Sko, är sketnöjd!) och vi åkte hem till mig en sväng. Sen stan igen, gick på bolaget och köpte finvin och sånt. Knatade runt där ett tag och åkte sen hem till mig igen. Nä oj vad roligt alltså. Vi prata om allt mellan himmel och jord. Hon är så bra, sådär skönt lättsam och rolig. Till slut efter många om och men bestämde vi oss för att dra iväg på förfest och sedan Husaren. Det var också sådär jätteroligt! Det var några jag inte träffat på ett tag nu och några jag träffade senast förra veckan men det var lika roligt för det. På Husaren var det rätt kul, det var länge sedan jag faktiskt hade riktigt roligt där, men gårdagen var helt okej. Allt handlar väl om sällskapet antar jag, och "alla var där". Plus Tovtrollet! :) Sedan gjorde jag nåt jag inte gjort på evigheters evigheter. Åt fyllekäk! Pommes frites och milkshake från Donken! Jag måste säga att det var skitgott faktiskt. Det är nog de enda två sakerna där som faktiskt är riktigt goda.

Sov sen som en stock till tolv vilket kanske inte var helt okej men skönt var det. Idag har vi suttit på balkongen och surrat vidare och varit lite bakispottor. Ätit gott och sånt där lyxigt.

WIIIIIE! :) Jag är på jättebra humör nu, helgen har varit sjukt bra och idag skiner solen. Ahmagad!

Bra låt:




Inga kommentarer: