fredag 9 april 2010

Pular

Nu är det nästan ordning på bloggen! Sitter i soffan, sörplar kaffe och tittar igenom alla roliga finesser på Photoshop! Jag gillar den nya versionen starkt, de har kommit rätt långt sen jag satt och nötte på det programmet för fem år sedan i skolan. Kan dock inte komma ihåg alla praktiska snabbkommandon!



Appropå livet, Biltema är ändå en rätt bra affär. Bland alla bilpinaler och cyklar och fendrar finns till exempel dessa. Ändknoppar till gardiner, och de kostar knappt 40 kr för två stycken. Det är najs prajs får sådana ting. Nu har jag redan ändknoppar till alla gardinstänger, hajade till när jag såg dessa i Biltema-katalogen tidigare idag. (Hah, perfekt toalettlitteratur!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt fin blogg. Väldigt fin! Och som vanligt blev jag bonzana av gardingrejerna. Wojne. / Yo t the hoe