tisdag 16 mars 2010

Williepilliekrillie

Två dagar har redan passerat, och tre återstår innan det är dags för helg igen. Det enda jag gjort nu är att jobba, jobba i hallen och nu ikväll var jag iväg och tränade (Bodybalance). Jag har sträckt och tänjt på varenda liten larvig muskel i min kropp och det var så skönt!

Jobbet har gått rätt bra. Igår var jag på pisshumör och det släppte inte förrän jag kom hem. Idag gick det betydligt bättre. Finare skruvare, trevligare folk, mer att göra osv.. Jag blev filmad! Ett filmteam var där för att filma runt om i fabriken, tanken är att den ska bli en reklam-film för Elos som ska visas "världen över". Så står jag där lixom och häller vatten i ett ultraljud! Dä ä schnajsigt!

Sedan har jag gjort något som kan påverka min framtid rätt rejält. En livsavgörande vändning, ett första steg mot ett värdigt liv. Nu befinner jag mig i det stadiet då jag tänker så det knakar, längtar och smider planer. Jag ÄLSKAR att planera planer. Underbara dagdrömmar och spontana ideér som kommer som en blixt från klar himmel! Det kan finnas en del hinder längst vägen, men jag vill se hinder som möjligheter istället. Det går om man tänker positivt! Och en del saker som i början ser ut som katstrofproblem kan vändas till något riktigt underbart istället.

Inga kommentarer: