torsdag 18 mars 2010

Diskus!

Snart kommer älskpälsk hem med diskusar! Han har åkt till Göteborg enkom för fiskstackarnas skull, men det är nog värt kan jag tänka mig. Hellre köpa diskusar man sett än att beställa en speciell sort. Nä men det blir nog bra. Nu har vi två akvarium, ett i vardagsrummet och ett i sovrummet.

Idag har jag fixat i ordning i hallen, satt upp den nya hatthyllan och städat undan lite. Det blir sjukt snyggt! Jag är så nöjd med tapetvalet! För länge sen skrev jag att hallen skulle vara grön och vit. Det blir den inte, jag har tapetserat om så nu har vi den här tapeten:



Man ser inte så bra, men det är en ljusgrå bakgrund med grenar på. Det tillsammans med ekgolv, ekmöbler och vit panel blir mumma för ögonen! Längtar tills det är klart!

Nu färgar jag mitt hår, som för övrigt börjar bli rätt långt ändå! Nu blir det rödare igen! Har haft en helbrun period ett tag men jag saknade det röda så her vi gå igen!

Veckan har flutit på bra, bara en dag kvar av arbete, sen helg. Igen! :)

Inga kommentarer: