torsdag 4 mars 2010

Möjligt?!

Nu fnular jag på en ny livsplan. Jag känner att jag vill ha en, behöver en, för att fortsätta ha motivation till att fortsätta med det jag gör nu. Och jag har en idé! Mwaha!

Snart helg! Det har varit veckans mantra och jag vet inte i hur många gånger jag har upprepat de två orden. Snart helg! Snart helg! :D Bara en dag kvar. Morgondagen blir förmodligen rätt lugn. Det höga tempot vi har hållit hela början av det här året har avtagit och det känns bra. Januari var en hård månad och det enda jag vill nu är att ha lugn, ro, sömn, sol, fritid och livsplaner.

Träningsvärk ja! Mina revben smärtar å de grövsta efter tisdagens ansträningar. Shit alltså, det där kändes verkligen. Jag ska absolut gå dit nästnästa tisdag igen!

Annars har jag inget att tillägga. Människor är som vanligt tre äpplen höga och precis blåsta i huvudet men det tillhör ju vardagen numera.

JO! Jag pratade med Mattias igår! Som är i Aaaaaafrika! Jisses vad han fattas när han inte är här! Han är saknad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tre äpplen höga..vad jag garvade!
jag älskar dig gullhönan

Jeanette S sa...

Ja visst är det underbart att det snart är helg!!

Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

Ha en fortsatt härlig kväll!