tisdag 2 mars 2010

Mmm..

My oh my. Jag mår bra nu och jag HOPPAS på ett genombrott!! Det har bara gått fyra dagar men det här känns som ett vinnande koncept! Har inte så mycket att säga förutom.. FETT!!!

Nu ska jag bege mig till LR (Livingroom) och träna! Hoppas på grym träningsvärk tills imorgon! Jag kommer ihåg den allra första gången jag provade BodyBalance, det var på Teg i Umeå där jag hade ett kort på Träna. SHIIIIT vilken träningsvärk! Det var nog det värsta jag varit med om i hela mitt liv. Man kommer åt muskler som man inte ens trodde existerade, och tränar dem!

Onsdagen den 3:e mars ska bli en riktigt bra dag. Stödstrumpan bjussar på bio och vi ska äta på Harrys (jag bjuder capish!?). Halv sju börjar Alice i Underlandet och jag ser verkligen fram emot den filmen. Speciellt då jag aldrig sett den filmen tidigare i andra versioner, eller läst nån bok. Det enda jag vet om filmen är att Alice blir övertalad (?) att följa med kaninen (?) ner i ett hål (?) och måste av diverse anledningar stanna där nere. MEN, Tim Burton brukar göra jäkligt bra filmer så det blir nog riktigt bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du? Bjussa? Mjaa.. okejdå. Kanske. Du är allt bra söt du! Men jo, det ska bli kul! : ) Tänkte att jag promenerar bort till dig och hämtar dig innan allt om det är fint väder (som idag) så kan vi promenera in till schtan sen om du vill? Puss! / Yo

sean paul sa...

Tacka Albert Hoffman för den filmen <3 ;)