måndag 1 mars 2010

Lacka panel!

Måndagar är handy days. Nu håller jag på att kvistlacka panelen! Sen ska jag tvätta, diska, städa, rensa ur garderoben, spika upp tavlor, börja måla panelen, tapetsera, gå och träna och till slut hamna i soffan nöjd och glad med min dag. Eller INTE! (Vem fan har energi till allt det där, på så kort tid?) Jag ska göra det här färdigt och det räcker för idag! Det är synd att det vräker ner utanför, annars hade jag gått en promenad ikväll. Nu har jag också bokat in två träningspass, BodyBalance imorgon klockan 18 och Easyline på söndag. På fredag ska jag dit på "träff 2". Då ska dom göra en sån däringa mätning på hur mycket fett, muskler respektive vätska min kropp består av. Så tre gånger den här veckan blir perfekt!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tappade andan av allt du skulle göra, tur att du ändrade dig. Tror det blir bra med ditt sista alternativ, alltså kvistlackning. Jag är fullt upptagen med att skicka in alla korsordslösningar via mail. Verkligen tröttsamt...