söndag 7 mars 2010

Mål med det häringa!

Allt är så mycket enklare med tydliga mål. Den allra första anledningen till att jag började med LCHF var såklart att jag ville gå ner i vikt. Nu har jag förstått att jag kommer att vinna annat på det också. Det skulle vara jäkligt skönt att bli kvitt den där jäkla mensvärken faktiskt! Sedan tror jag att jag skulle fungera betydligt bättre som människa med ett blodsocker som ligger jämt över hela dagen. Inga superdippar en timme efter lunch då jag nästan somnar!

Andra små saker som jag ser fram emot är:

  • Använda min lilla svarta korta kjol + många andra plagg
  • Känna mig stark och frisk
  • Klänningar, klänningar, klänningar!!!
  • Vara mer väldefinierad
  • Springa milen igen!
  • Fri att träna. (Med det menar jag att jag vill vara fri att träna. Inte fri från träning bara för att jag är ledig eller har semester. )
  • Ha enklare för att hitta snygga kläder som sitter bra
  • Många helt underbara pass på Livingroom
Nu ska jag spana vidare på recept. Det finns ett bröd som man faktiskt kan äta utan att kolhydraterna skenar iväg. Det kan man i sin tur använda till att göra t ex pizza, räkmackor och annat goooott!

1 kommentar:

17år127kg sa...

Sedär, du fick ihop en lista med perfekta mål du med! :) Detta fixar du!