söndag 7 mars 2010

Finfin söndag!

Vilken kalasdag det har varit! Dagens fail var däremot när jag vart för sen till träningspasset så jag sket i att ens åka dit. Det var dumt och det ska aldrig hända igen! Det får inte hända igen!

Istället åkte jag till Yohanna och satt där innan vi gjorde oss i ordning för Mariestad och Brännan. Första stopp var Karlssons och jag kände lite shoppinglust för första gången på länge! Hittade ett fint halsband, en ring av stjärnor, en bok och en jacka. En knallrosa softshell-jacka! Me like!!!

Det var superkul att hälsa på familjen! Ville pratade på som aldrig förr och vi tejpade och brottades och spelade fia med knuff. De ville så gärna bjuda på fika och mat men det vart lite kivigt med en vegetarian och en som inte äter allt för tillfället. Men jag tycker om dom ändå och det känns lite som att komma "hem". De var som ett litet extrahem när Ruppanpuppan bodde där. Har många fina minnen från skogarna!

Sedan åkte vi vidare till Ann-Sofie genom Timmersdala. Där satt vi och drack ännu mer kaffe, surrade på om allt och inget och hon spådde mig! Vi känner inte varandra så bra, men hennes tolkningar på korten stämde in jäkligt bra. Det handlade om fertilitet, vägskäl, ett rörigt hem och att jag inte ska se tillbaka på det som varit, jag blir bara bitter då. Så sant! Hon är världens gulligaste och bor i världens gulligaste lilla torp.

And theeen... kom hem vid halv åtta, åt mat, tvättade klart, pussades lite och sitter nu och väntar på att bli trött i princip.

Imorgon blir det nog en bra dag. Ska iväg och träna på förmiddagen och sen jobba. Eftermiddagsveckorna är alltid så lugna och sköna, dessutom är det bara fyra dagar. Sen helg! :) Det är ofta helg nu för tiden!

PS1. Min kjol sitter längre och längre ner! I´m still going strong!

Inga kommentarer: