lördag 27 mars 2010

Lager 157

Imorgon åker vi på roadtrip neröver i landet. Vi ska till Gällstad och Lager 157. Där finns det märkeskläder för under halva priset som vi ska titta på, men framför allt åka iväg. Det enda jag vill spana på ordentligt är Bondelid-tröjor och Peak Performance huvtröjor.

Idag har jag haft en toppendag verkligen! Sov bra länge, vaknade nog runt tjugo i tolv. Vid ett kom älsklingen hem och vi åt lunch tillsammans. Sedan åkte jag med honom ner på stan och kollade lite. Köpte lite smink på Make Up Store (mineralpuderkit och en ny eyedust) och träningsbyxor på H&M. Provade också ett par snygga stövlar på Eurosko som var nersatta från 1500:- till 450:- men ack, de var en halvcentimeter för små. Efteråt kilade jag ner till gymmet och tränade i mina nya brallers, som för övrigt var jättesköna! Tog bussen hem, städade och bytte sängkläder. Vid fem-snåret hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning. Var ju tvungen att prova allt nytt smink! :D Sen kom han hem, med sina päron. Vi satt här ett tag och åkte sedan bort till Thai House där vi ätit mongolisk buffé! Gott var det, jag lassade på med massa räkor och broccoli dränkta i vitlök. Och hör och häpna, jag åt efterätt också! Friterad banan med glass. Däremot fattar jag fortfarande inte vitsen. Jag tyckte inte alls att det var speciellt gott, och ha sirap på lixom?

Så min lediga fredag har varit kanon! Det bästa är att jag har hela helgen kvar! På söndag ska jag fortsätta med lägenheten och träna. Värsta sköna helgen ba!

Tillägg: Är inne och tittar på Lager 157s webshop. 3 linnen för 100 kr! Det är som taget!

Inga kommentarer: