måndag 29 mars 2010

Inky & Pinky

Så vart det ny vecka igen. Men det är i alla fall en kort vecka, bara fyra dagar. Ska försöka få sluta tidigare på torsdag också, vi har lix inget att göra!

Jag stökar vidare med mitt hem i alla fall. Idag har jag satt upp den specialbyggda gardinstången, samt burit in min "soffa" som stod ute på balkongen. Det är ingen soffa egentligen, däremot en divandel till en soffa. Jag köpte den i Tibro förra året när jag var där med Madde. Perfekt pryl för min balkong då, men nu ser läget lite annorlunda ut. Nu får den agera myshörna tills vidare. Den är jätteskön i alla fall, och definitivt värda sina 150 kronor som den kostade då.

ÅH! Nästa helg, då ska kanske en kompis från Stockholm komma hit och hälsa på! Jag hoppas verkligen att hon kommer, det vore seriöst så sjukt roligt. Andreas är dessutom borta så vi har hela våningen för oss själva vilket skulle helt underbart. Inte behöva ta hänsyn till någon utan bara vara.

Inga kommentarer: