fredag 26 februari 2010

NÖJD!

Nu är jag nöjd! Nöjd över att min helg precis har börjat. Tre härliga lediga dagar! Det ligger som bas över min nöjdhet. Över det ligger ett lager lön (jag jobbar hela januari och det märktes ordentligt på lönen!). Sedan var jag och skrev på avtal idag (och provtränade) på Livingroom. Nu har jag träningskort för ett år framöver. Det kommer blir SÅ BRA! Sedan kommer det lite lillasyster. Vi ska umgås som vanligt folk imorrn och det ser jag fram emot jättemycket. På lördag ska vi till hanses syster som fyller år och det ska också bli jätteroligt. På söndag ska jag på första träffen med instruktören på LR.

Men det absolut bästa. Nu är jag jättejättetrött och om några minuter ligger jag i sängen och har en lång natts sömn framför mig. Nöjd nöjd nöjd. Skitnöjd!

Inga kommentarer: