måndag 22 mars 2010

DIN KILLSMAK!
Glöm inte att svara ärligt!

Vad föredrar du för..

Hårfärg på killar: Allt förutom blont hår måste jag nog säga.
Ögonfärg: Blåa eller bruna. Däremot finns det där lilla extra i ögonen, så kommer jag sällan ihåg färgen i sig.
Näsa: En halvstor, manlig näsa utan hår som sticker ut genom näsborrarna
Kroppstyp: Halvbiffig, muskulös med breda axlar och stora armar. Små speskitar går fetbort!
Klädstil: Jeans och t-shirt, jeans och en sjukt snygg munktröja, jeans och bar överkropp!!!
Frisyr: Kort
Dialekt: Föredrar inga speciella dialekter. Passar nog den här frågan!
Lilla extra: Tatueringar, busiga ögon, snäll!

För att imponera på dig..
Ska han använda parfymen: Andreas har Farenheit och han luktar mumma i den! Parfym över huvudtaget, jag gillar de!
Ha bra med pengar: Jag vill omformulera frågan, och svaret blir då; han ska vara självständig och gärna vara ekonomisk. Det vill säga betala det som betalas skall och leva därefter.
Arbeta som: Men spela roll?!?! Men jag tror att alla (de flesta) mår bättre fysiskt om de har ett fysiskt jobb. Det viktigaste är nog att han trivs, annars blir det nog lätt dålig stämning på hemmaplan.
Tönten, normal eller badguy? Tönt eller normal.
Vara charmig eller omtänksam? Omtänksam!
Vara snygg eller söt? Söt!
Ha en speciell egenskap: Sånt som blir ett extra plus i kanten är om han kan laga mat,
är händig, har ambitioner, vill hitta på saker och i allmänhet delar min syn på livet.

Den snyggaste manliga kändisen: Du vet, han i Prison Break.
Han som in på allt det ovanstående är min fina sambo och karlakarl, Andreas.

Jag utmanar: Stödstrumpan och Elin,

1 kommentar:

hannah sa...

Är inte den snyggaste kändisen sean paul :(