tisdag 23 mars 2010

Känn pepp!

Vissa dagar flyter bara på sådär skönt, och tacksamt. Dom dagarna behöver jag inte anstränga mig för nåt egentligen, utan allt blir så bra ändå. Jag har haft en sådan dag idag, och allt förutom två saker har klaffat. Först en jobbgrej som inte blev som jag tänkt mig, sen en annan jobbgrej som har krånglat under en längre tid och det smällde till runt halv tolv ikväll och det gjorde mig aningens less men what to do lixom? Men allt annat har gått bra.

Nu är det i alla fall äntligen kvällning och jag ska satsa järnet imorgon för att hinna med massor! Därför borde jag gå i säng nu men det är ju sån lättsam underhållning att läsa bloggar. Och skratta. Fyfan vad roliga (tragiska?!) vissa människor är. De får vara precis hur de vill, men jag kan inte hjälpa att se det som förstaklassig u n d e r h å l l n i n g. Roligare än skvallertidningar och mer tillgängliga än serier.

Ikväll har Andreas varit iväg till Örebro och köpt ett nytt akvarium. Det nya är knappt ett år gammalt och det följde med lite fisk. Bland annat en gigantisk silverhaj, en BAUTA (shit det var länge sen jag använde det ordet) discus, några mindre samt andra roliga fiskar. Jättefina i alla fall! Det var såå fint i sovrummet!

Inga kommentarer: