måndag 22 februari 2010

En ordinarie februarimåndag

Måndag. Tre dagar kvar till lön. Några dagar till mormors födelsedag (jag MÅSTE skicka bilder till Kicki och det är med det snaraste!). Nån månad kvar av vinterårstiden. Några månader kvar till midsommar. För 8 år sedan var jag 15 bast! Helt otroligt egentligen.

Skit samma, jag har egentligen inget vettigt att skriva om. Jag gick en promenad igår (satan vad kallt det var!!) och sen på kvällen gick vi på bio och såg Shutter Island. SKITKNEPIG film, jag vet fortfarande inte vem jag ska tro på! Idag vaknade jag med solen genom fönstret vilket fick mig att känna vårkänslor. Heaven! Om drygt en timme ska jag till jobbet men jag lär få börja med att skotta fram min lilla bil. Detta snökaos som varat under helgen har satt sina spår. Inrasade idrottsanläggningar, fastkörningar, oäändligt mycket snö, 2,5 m höga snöhögar utanför min ytterdörr osv. Nåväl, efter snö kommer tö. Kanske.

Inga kommentarer: