lördag 6 februari 2010

Maybe tomorrow!

Näe, det var inget Timmersdala igår. Alla hade bangat så förfesten var inställd. Men jag kilade vidare med Yohanna och vi gick hem till henne istället. Jiiiisses vad jag var trött! Fredagar är inga bra partydagar. Kanske dom veckor då jag jobbar eftermiddag, men annars när jag klivit upp strax efter fem på morgonen och jobbat hela dagen, då kan en kalaskväll vara aningens ambitiöst. Men det var rätt kul igår ändå. Vi satt hemma hos Yo to the B och drack och skrattade. Sen gick vi till Bogrens och skrattade vidare åt allt möjligt. Såna som ramlar och såna som är wilda och skilda och såna som inte riktigt har hittat sin plats i tillvaron än. HAAA! Sen gick vi till Husaren sista timmen. De hade gratis entre och jag överdrivet INTE om jag säger att vi utgjorde 40 % av totalt allt som var där. Vad hände med allt folk? Jag var ute rätt ofta för ungefär ett år sedan, och då var det full rulle hela tiden nästan överallt. Huh?

Idag skrotar jag mest omkring hemma. Klockan tolv kom min älskling hem och väckte mig. Eftersom han är världens bästa hade han köpt hamburgare från Max. Med milkshake.. ÅÅÅH, milkeshake.. Annars har jag en skön lördag på hemmaplan. Ikväll blir det lördagsmys med melodifestivalen (jag erkänner, jag är larvigt förtjust detta spektakel). Egentligen skulle vi ha åkt till Stefan och Hanna och spela spel men de blev inställt också. Hanna jobbar till halv tio och spel på tre går inte så bra. Just nu springer jag emellan datorn och städning. Lyssnar på musik, bygger vidare på min helt underbara playlist på Spotify. Snow Patrol, Tom Waits, soundtrack av olika slag och Lily Allen. Hon är så jäääla bra alltså! Gillar verkligen henne klädstil också, klänning och gympaskor. Dessutom är hon sjukt snygg. Oh my gosh jag ska hitta henne och kidnappa henne och låsa in i min byrålåda och bara ha.

Inga kommentarer: