lördag 19 september 2009

Granit!

Mattias skickade in fyra snusar som var dåliga, öppna och halvtomma. Han fick tillbaka fyra hela snusdosor! :D Jag har hört att man får igen bra mycket av dom, så why not prova själv? I ett par månader nu har jag stört mig på att de är 1/3 fylla. Sen kan det komma påsar som är fyllda till bristningsgränsen. Skickade in för två veckor sen, knappt en halvfull dosa med kanske 10 st. Igår fick jag tillbaka 8 hela förpackningar!! :D De tackade för mina synpunkter och det skulle förmodligen hjälpa dem att bli bättre. Det tackar jag för. Det är typ en månadsförbrukning för min del, så lätt värt en halv dosa och 10 spänn i frimärken.

Tidigare i år skickade jag ett mail till Ben & Jerrys och klagade. Fick då tillbaka en "glasscheck". Köpte en ny förpackning och allt var frid och fröjd. Fan, det är verkligen värt att klaga så fort nånting inte är bra. Delvis hjälper det faktiskt dom. Konstruktiv kritik, hur ska man veta att man gör fel om det aldrig är någon som säger till?! Nog för att jag är nog inte den enda som kommer med ris, men ändå. Sen att man får nånting tillbaka, det gör det ju värt för min del.

Idag är det måla som gäller. Om det går bra ska jag försöka mig på att tapetsera fondväggen också. Jag vet hur man gör, och har gjort det förut. Det är väl bara att köra på? Sen att det är 32 cm mönsterpassning gör det lite klurigare. Å andra sidan har vi två rullar och det är 2,4 m vägg det handlar om. Borde inte vara några problem.

Imorse var det världens skönaste morgonstund. Jag vaknade vid sju av kramar och pussar och låg kvar till halv då han åkte till jobbet. Klev sen upp och "kokade" kaffe (jag vet vi har en bryggare men koka kaffe låter godare!) och tog igen all förlorad datanördstid som försvunnit i veckan.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! Jag fick ett mms igår! Älskpälsktovstina har fått väääärldens sötaste lilla knodd! Nästan två veckor över tiden och ååååh jag får lyckotårar de grande!

Dagens långa inlägg avslutas med inte förglömmas att Lily Allen är förjävla bra.

Inga kommentarer: