söndag 7 februari 2010

Söndag söndag söndag hela dan

Cheerio! Igår hade vi en supersvenssonkväll, bara han och jag. Vi åt fläskfile med rotfruktsgratäng och drack specialcider som smakade fläder och vin. Allt detta framför tv:n och melodifestivalen. Shit jag älskade Salem al Fakirs låt! :) De andra kunde kvitta nästan. Eller nä, Pain of Salvation hade en riktigt skön låt. Efteråt tittade vi på Dante´s Peak men gav upp efter 2/3.

Nu till årets äckligaste natt! Jag drömde/upplevde/inbillade mig att det var någon i rummet! Denna någon kom in, gick runt längst nere vid fotänden och gick sedan upp mot min sida av sängen. Det sa ingenting men jag hörde hela tiden, men jag kunde inte öppna ögonen! Jag blev skiträdd och till slut var jag tvungen att öppna ögonen och kolla efter vad det var för något (när jag hela tiden var helt övertygad om att det var en någon). Men då i samma veva hade det här något precis lämnat rummet. ÄCKLiGT!!!

Idag ska jag eventuellt åka till Mariestad en sväng, det återstår att se. Sedan ska jag till jobbet en sväng för att städa renrummet och finpacken. Nu i veckan jobbar jag eftermiddag och ska städa det sista jag gör innan jag slutar - inför nästa dag. Och nu blir det så tokigt att jag får åka dit för 2 timmars städning - inför i morgon. Fattaru? Men hellre det än att kliva upp klockan fyra på morgonen. Imorgon måste jag ta med mig min hårfön iom att jag måste duscha innan jag går och städar. Tûfft!

Inga kommentarer: