lördag 2 januari 2010

Lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oja, massor. En sak är i alla fall att jag blev tillsammans med någon som jag INTE träffat över internet!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, ett par stycken! Bland annat Tokstina, måste dit och hälsa på det lilla grynet inom en snar framtid!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov.
5. Vilka länder besökte du? Tyskland, Turkiet, Storbritannien och jag kom halvvägs till Finland också!

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Lite mer ro i kroppen
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5 januari!
8. Vad var din största framgång 2009? Att mitt "nya" liv bara dundrade på i 220 km/h, på bästa möjliga sätt hela tiden. Jag måste säga att jag är jäkligt nöjd med mig själv över alla val jag gjort det senaste året. Vill man ha någonting får man kämpa för det.
9. Största misstaget? Jag citerar Elin, hon skrev det så bra. "Misstag och misstag, klart jag har gjort det men jag försöker hålla mig till "Ångra aldrig något du ha gjort, bara det du inte gör!"
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Mitt knä hamnade på sniskan under en utekväll. Det gick dock rätt bra, haltade lite några dagar men sen var det bra igen. Annars så tror jag att jag hade svininfluensan i november. Så sjuk har jag nog aldrig varit.

11. Bästa köpet? Zelda!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Resor och nöjen
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mmm! Min älskling gjorde mig riktigt glad många gånger.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Nu blev det alldeles svart! Bjurö klubb kanske?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 85 % glad och 15 % förvirrad.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit bättre hand om mig själv och lyssnat mer på mina fysiska behov. Jag mår helt enkelt inte bra av för lite sömn. Har många gånger suttit på jobbet och mått fysiskt dåligt, det måste jag bli bättre på.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Suttit hemma
18. Hur tillbringade du julen? Med min fina familj och släkt!
19. Blev du kär i år? KÄRARE!
20. Favoritprogram på TV? Jag tittar inte på TV.

21. Bästa boken du läste i år? Människohamn! LÄS LÄS LÄS!
22. Största musikaliska upptäckten.. Lady Gaga! :D Haha nä jag vet inte.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja kom int ihåg, ja tro int de.
25. Något du önskade dig men inte fick? Att den globala uppvärmningen skulle upphöra på min födelsedag.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Vad gjorde jag? Jobbade? Kommer knappt ihåg!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite på jobbet kanske.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Arbetsbyxor och en vinröd skjorta! :)
29. Vad fick dig att må bra? Min sambo, mina otroligt energigivande vänner!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag tittar inte på kändisar!

Vart tog fråga 23 vägen? Den fanns inte ens med från början!

1 kommentar:

MissElin sa...

haha det såg jag nu =P Hmm, ja den fanns inte på den kompisen blogg jag tog den ifrån heller så jag ha ingen aning haha =P