torsdag 28 januari 2010

Helgplaner!

Efter många långa arbetsdagar och arbetsveckor har jag bestämt mig för att lägga lite tid och pengar på mig själv. Så imorgon ska jag till Make Up Store på en sminkrådgivning. Det bästa med den dealen är att man betalar 495 kr för en minikurs, men sen får man välja grejer till samma värde! Sen väntar en timmes shopping! :) Efter det ska jag klippa mig hos Trudes hos samma elev som jag var hos i november. På kvällen ska vi antingen äta entrecote eller på Thaihouse. Sen, OM min ynliga älskling mår bättre ska vi åka till Jönköping på lördag. Strosa lite på IKEA, kolla vad A6 har ett erbjuda samt spana in en djuraffär som sägs vara jäkligt bra. Det kommer bli en toppenhelg, och det är precis vad jag behöver, och förtjänar! Har jobbat över nu tre helger på raken, plus 15 timmar fördelat på vardagar.

All övertid har varit otroligt värd i allafall, idag såg jag på planeringen att vi har runt 30 timmars arbete kvar och det borde vi klara fram tills på måndag.

Inga kommentarer: