fredag 29 januari 2010

Jag har ögonbryn!


Vilken härlig dag, än så länge i alla fall! Försov mig en aning men hann precis i tid. Hon som sminkade mig var jättetrevlig, härligt avslappnad och riktigt kunnig. Jag bad om en bas och vardagsmake och jag fick precis vad jag var ute efter! Efteråt fick jag en lapp med allt som hon hade använt så gick vi runt och handlade. Jag köpte cover all mix, en ögonskugga för ögonbrynen, två penslar samt ett nagellack. Fick en nagelfil på köpet också! Allt som allt kostade det 690 kronor. Jag har ALDRIG köpt smink för så mycket förut, knappt ens lagt så mycket pengar på mig själv förut nångång vid ett och samma tillfälle. Det enda jag kan komma ihåg är när jag slingade hela håret i Götene nån gång för några år sedan. Jag är skitnöjd med mitt besök där idag och jag är redan sugen på att gå dit och handla mer! :)

Sen kilade jag runt och tittade lite affärer. Hittade Vagabondstövlar som var nedsatta med 70 %, det var skit att de var en storlek för små! Köpte i alla fall bra schampoo, mineralögonskuggor för 20 kr, hårnålar samt en duk på Hemtex. Bettan som klippte mig gjorde det lika bra som förra gången, så nu är jag freeech i håret igen!

I kylen står två wienersemlor och det är fredagskväll. Vet inte riktigt vad vi ska göra, det blir nog inga stora utsvävningar. Jag är så trött så trött. Igår stannade jag till strax efter ett innan jag kände att jag kunde åka hem. Somnade nångång efter tre. Nu har jag två hela lediga dagar, det har inte hänt på några veckor nu. Känns bra. Mycket bra.

Inga kommentarer: