fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!

Wie! Nytt år, IGEN! Jag hade väldigt roligt igår trots en del indcidenter. Vi kom dit rätt sent, klockan var nog närmare nio tror jag. Men det började bra och slutade ännu bättre. Lite nytt folk och lite gammalt folk, nåt folk jag inte träffat på väldigt länge samt lite folk som bara kom och gick. Klockan tolv stod vi framför TV:n och skålade med farbrorn som diktade så fint.

Det bästa med det här nyåret är nog att det har varit ett grymt bra år, och allt pekar på att 2010 kommer att bli snäppet bättre. Hur grymt som helst Nu ska jag fortsätta med det och se en katastroffilm med min finaste! :)

GOTT NYTT ÅR! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Okejdååeh. Äh, jag saknar dig med, som damn! Fick sms:et av dig ganska sent så jag tänkte om alla mina vänner i Skövde glömt bort mig. Hö. Men! Jag har varit hos moster Gun och jag säger såhär, detaljerna kan vi gå in på senare - det var asballt! Vi gjorde dock en liten annan sak men likväl, det var ballt : ) / Lil'Yo