fredag 7 januari 2011

Favorit i repris!

Det här är vad jag skrev i mars 2008. Fatta lyckan elleeeer!

"Hallelujah moment!

OMG! Jag har haft ett riktigt hallelujah moment! Jag for bort till badhuset, bytte om och kilade iväg. Började springa och det tog verkligen aldrig slut! Det var så enkelt, jag skuttade fram i spåret. Spurtade lite på några refränger till och med! Det blev dock tungt under Slagsmålsklubben - Borg of hate (!?) men då tog jag fram mina favorittankar och kutade vidare. Om man säger såhär, samma tankar som tidigare idag fick mig att försöka slänga soppåsen i brevlådan. Damn you Arn! Så när jag hade sprungit mina två varv plus extrasträckan hade jag massor med energi kvar, så jag sprang ett litet extravarv och sedan hela vägen tillbaka till badhuset. Satt sedan på träffen och bara njöt som fan av min prestation! :D JAG HAR KLARAT AV HALVMILEN!!"

1 kommentar:

Desiré sa...

Underbart! :D

Springer du idag?