tisdag 4 januari 2011

4 januari

För ett år sedan..

Dagen före nyårsafton (2009) rasade mitt avgassystem i backen när jag åkte hem från jobbet. Den fjärde januari för ett år sedan fick jag hämta ut bilen, hel och ren.

Jag och lillasyster var ute på handlarsväng. Köpte både det ena och andra, men bland annat värmeskydd från Osis. Snacka om att jag dragit ner på användningen av plattången, har mer än halva flaskan kvar!

Idag har jag gjort absolut INGENTING. Har gått mellan sängen, köksbordet, datorn och balkongen. Har rensat lite i röran, men det är allt. Kändes förjäkla skönt att slänga gamla "kärleksbrev". Hittade också gamla anställningsbevis och lönebesked. Hoho!! Snacka om jag slavade för skit och ingenting på Vänerstrands.. Helt tokigt vad man kan finna sig i när man är ung och oerfaren.

Inga kommentarer: