torsdag 16 december 2010

Planer

Nu är det nästan julefrid, förutom alla miljoner saker som ska göras före vi åker!

Idag:
Räkna matte
Jobba 14-00 (WHOA! Chefen slutar så vi får tårta idag!!!)

Fredag:
Lektion 08-10
Räkna matte
Jultillställning med jobbet mellan 13-18
Räkna matte

Lördag:
Prov 09-11
(Andas lite?!)
Åka till hanses föräldrar i skogen

Söndag:
Åka från skogen direkt till Hjo där det är barnkalas

Måndag:
Kemi 08-15
Jobba 16-00

Tisdag:
Föreläsning 10-12
Jobba 14-00

Onsdag:
Biologilektion 11-16
Packa
Åka

Jag har fått prioritera om lite. Efter jultillställningen på jobbet ska jag åka direkt hem. Dom andra drar väl vidare, men jag avstår till förmån för en piggare lördag samt få lite tid till att läsa inför provet som är lördagmorgon.

Däremot missar jag en föreläsning på fredagen, och det är den jag får offra för att kunna följa med jobbet istället.

1 kommentar:

Anonym sa...

himla bra uppstyrd tillvaro till dagen R.
R som i resa. Längtar