tisdag 14 december 2010

Fånigt va?!



Jag är sjuuuukt nöjd med idag! Hade en ångesthelvetesredovisning, och jag tror det gick asbra! Vi kommer bli bedömda på flera olika punkter. Men som ett exempel. Man skulle prata i 15 minuter. + - 1 minut gav VG. + - 2 minuter vad godkänt. Så pratade man antingen i max 13 minuter eller över 17 var man underkänd. Vi fixade tiden bra i alla fall, och om några dagar kommer ett mail med ett betyg. Jag är i alla fall godkänd, det är det absolut viktigaste.

Igår lyckades jag få tag i en av två lediga Iphones. Hade flyt. Dom hade precis fått en leverans med 20 telefoner. 18 var bokade, och hade jag kommit nån timme senare så skulle jag fått höra "nää vi har inga och vi vet inte när vi får in fler..". Ska man köpa en 16 GB så är det väntetider jävlar på dom. En del vet inte ens när dom får leverans nästa gång, men minst 2 månader. Men, 32 GB kan man få tag i som sagt, om man kommer till rätt plats vid rätt tidpunkt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja hjärtat, det här är säkert bra även om jag knappt vet vad de rör sig om. Nån slags telefon i alla fall. huvudsaken att du är nöjd. Jo, vad himla kul att du är nöjd med dagens skolarbete! jag hejar på!

Tandpetan sa...

Jamen mamma det är ju den vi pratade om. Apples telefon! :) Tack så mycket! Jag har faktiskt efter igår lite julfrid gällande skolarbete, har egentingen inget mer före jul..