tisdag 21 december 2010

Jo!!

Appropå dödsångestredovisningen för några veckor sedan, förra veckan fick jag det där mailet med poäng och betyg. Totalt sett fick jag 9 poäng. Många va?! *ironisk* Hur som helst fick jag VG!!!!!!! :D :D :D Är sjuuukt nöjd med det! Totalt kunde man få 10 poäng. 6-8 var G.

Tror allvarligt jag ska göra en supertidig kväll ikväll. Duscha, kanske byta sängkläder (gryymt skönt att komma hem till en ren säng) och sen lägga mig och läsa. Imorgon är dagen d så vi ska påbörja färden mot julfirandet. Min finaste fina har gjort en himmelskt god sill som vi ska ta med och bidra till julbordet.

Hemma gör vi så att vi har knytjulbord istället för att mamma ska stå med allting. Jag har själv aldrig bidragit med något, har mest hjälpt till att förbereda och så.. I år har jag dock gjort Rocky Road a la Laila. Nu står dom i kylen och blir riktigt svala. Ska packa bra imorgon med kylväska så dom inte mjuknar och förstörs!

Inga kommentarer: