fredag 3 december 2010

Ere fest eller?

Jisses vad lite bloggar som uppdateras, man skulle nästan kunna tro att alla är på fest ikväll. Så sitter jag här, alldeles ensam. Jag å tissarna. Greger har blivit sådär fjantigt hängiven och följer med mig vart jag än går. Sitter jag i soffan ligger han bredvid. Nu sitter jag vid datorn och han ligger bredvid i hans säng. Tidigare låg jag i sängen och läste, och han la sig där direkt.

Haha! Det roligaste är när jag ska duscha. Han ska ju följa med in dit också! Och gissa om han blir blöt. Han skyr inte vatten för fem öre, utan dricker gärna direkt ur duschstrålen. Om jag då siktar med duschhandtaget rakt över honom så skiter han i att han blir blöt, han får ju dricka!

Han är rolig, den där Greger.


Vovven är också rolig ibland.

Inga kommentarer: