måndag 1 november 2010

Pjo!

Jag vetifan hur det gick på provet. Tyckte det kändes helt ok, nästan bra, men det trodde jag förra gången också och fick typ en klump i magen när jag fick se poängen. Skönt att det är över i alla fall!

Efter provet kilade vi ner till Rådhuset och åt en sen frukost. Fralla, smoothie, juice, ägg och kaffe för 49 enkronor, det är najs det! Sedan dess har jag ägnat mig åt mitt korsstygn, tvättat fem maskiner och diskuterat framtiden med min älskling.


Edit: Har plockat in all tvätt, diskat och städat i köket. Ställt i ordning i hallen. Ätit en middag som socialstyrelsen inte skulle tycka om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

måste fnissa..är det samma socialstyrelse som jag fruktade när ni fick äta er mätta på blåbärspaj??

Yohanna sa...

HAHA! Vad åt du? : ) Fint med broderiet förresten, keep going strong! Och förresten så är dollarn skitlåg nu (har jag hört rykten om), ebaya mera!