onsdag 17 november 2010

Hiiiigh five!


Jag prickade in alla rätt!!!!! :) Drömde om det inatt till och med. Ungefär hälften hade alla rätt och jag såg (i drömmen) att jag var en av dom.. Gissa om de som hade minst 2 fel vart irriterade!! De var tvungna, att för varje fråga, skriva ett halvt A4 om just den frågan. Alltså, tre fel, en och en halv sida, och de har på sig fram till imorgonbitti klockan 08:00!

Jag kan ta det lugnt ikväll med gott samvete. Nu har jag nog bara två prov kvar före jul. Eller tre kanske?!

Efter skolan och labben idag gick jag och köpte en jättefin lampa som jag gått och dregglat över i säkert ett halvår nu. Eller lampa kanske det inte är. Det är ett svart träd med lysande rosa körsbärsblommor. Den ser inte så charmerande ut mot en vit bakgrund, men i ett dunkelt rum är den döfiiiin! Jag är nöjd. Ett bra köp!

4 kommentarer:

Yohanna sa...

Åh fy fan vilken fin lampa! Hur gick det sen förresten, gick du ut och gick?

mr sean sa...

woooop wooop, alla rätt :D :D

livetoday - 52 kilo sa...

hihihi det var nog fler som trodde som du, vilket var meningen :D hehehe PUSS

Yohanna sa...

Mkay! Jo, jag förstod det. Måste inspektera den live och sedan förmodligen köpa en egen. Jisses alltså, de kan om de vill!