tisdag 16 november 2010

Dugga

Vi hade dugga idag. (En dugga.. gjorde en dugga.. duggade?! Hur feun använder man det ordet?) Jag visste inte var det var först, men det visade sig vara ett litet miniprov med typ 10 frågor som tog i runda slängar fyra minuter och trettio sekunder. Jag tror det gick rätt bra ändå. Kanske hade nåt enstaka fel.. :)

I just lööööv dom dagarna då jag slutar tidigt! Igår drog jag hem från skolan vid tio, och idag var vi klara runt halv elva. De e najs!

Nu ska jag laga mat, plugga inför provet imorgon, bära, äta maten, duscha, chilla med min prilla sen sova!

3 kommentarer:

Joanna sa...

Hej, vad roligt med en kommentar :D Jo, känner med att det är skönt att slippa äta! Det känns så mycket enklare på något vis, bara att skaka ihop sin drink och dricka den. Sen behöver man inte fundera så mycket mer. Och nu har jag mycket bättre inspiration till mat till grabbarna, än vad jag hade när jag också åt med dom. Och jag har inte upplevt det jobbigt alls med flyt. Så det känns bra. Hoppas det flyter på lika bra som det gjort hittills, då kommer detta gå som en dans. Men är väldigt nervös inför operationen. Huvva ^^

livetoday - 52 kilo sa...

hihihi va söt du är :) det heter pineapple men det finns något skämt då man frågar någon om det heter det jag skrev så ska man säga, pineapple :) hihihihi tyckte jag va lite kul :D

Joanna sa...

Ja, jag tror jag kommer dela med mig av en del bilder från resans gång iaf. Men svårt att ta bilder på sig själv bara, och sambon är inte villig att hjälpa till ^^ Så vi får se hur det går. Men någon bild nu och då kommer jag nog slänga in :) Jag ska opereras i Örebro ja, på USÖ.