lördag 2 oktober 2010

So stay with me

Igår var det så sjuuukt roligt! Från början till slut. Nu var det dessutom riktigt länge sen jag var ute senaste, och typ två år sen jag var på Kåren senast. Tror det var halloween -08 jag senast var där, klädd som militär. När jag skulle hem sen efter att dom stängt visade det sig att sista bussen gick prick 02:00. Vafan är det för dum tid när krogarna stänger samma klockslag? Typ alla andra bussar går tio över, eller tjugo över. Så jag gick hem. Som fattig student är jag för snål för att ta taxi, när allt jag behöver göra är att offra 30 minuter av min tid.

Det var sån himla härlig blandning av folk. En hel del nya människor och en del gamla. Världens bästa och odödligaste Mattias var med också, jag har seriöst träningsvärk i magen idag efter allt skratt igår. Sen dom nya urgulliga klasskompisarna som var där också. Åsså änne JoHANNA!

Kul, kul, KUL!!!!! :D

1 kommentar:

Yohanna sa...

Vi är bra på att ha kul! Det finns all potential i världen för att se framemot världens roligaste höst och vinter. Jag menar, bara att köra liksom. Såatteh..